Bursdagskort

Heisann alle sammen!
I dag har jeg laget ett bursdagskort på bestilling til faren til besteveninna mi. Han er glad i å fiske og jakte, så jeg prøvde å få dette frem i kortet. Siden jeg binder fluer, har jeg brukt noe fra den kassen og brukt på kortet. Har limt på noe fjær og også en flue. Inni har jeg tegnet ett jeger motiv. Dette kortet er scannet istedefor fotografert, og det kommer noe tydligere frem her enn disse bildene jeg driver å tar. (Trenger kurs i fotografering)

 

2 comments

  1. Pappa ble kjempefornøyd! 🙂 Vanligvis leser han kort, også havner det lenger og lenger ned i papirbunken, men snakket med mamma idag, og kortet står fremme i vinduskarmen på kontoret 🙂

Legg igjen en kommentar

