Snart farsdag

Nå er det snart farsdag, og jeg har gaven og planene i boks for faren min! 🙂 Jeg har kjøpt en tur/jakt bukse, plate med sjokolade og laget en kalender til min kjære pappa 🙂 Kortet han skal få har jeg desverre litt mindre kontroll på…

Uansett, dette er kalenderen han skal få.
Såklart dreit jeg meg ut ett sted her også.. Jeg hadde brukt laaaang tid på motivet, og var så fornøyd når jeg var ferdig, og da jeg skulle bla igjennom fant jeg ut at den var absolutt på feil måned.. Desverre, nissen min havnet på oktober.. Har prøvd å redde dette ved å legge til «snart kan vi si».. Ta en titt nedover! 🙂

 

Ordentlig kjedelig å gjøre denne feilen….

Legg igjen en kommentar

