Farsdag!

GRATULERER SÅ MYE MED FARSDAGEN! 🙂

Til min kjære pappa har jeg laget dette kortet, og gaven har jeg delt med dere i ett tidligere inlegg..


Mamma og pappa kommer hjem fra kielferja nå, så nå står kaffen og rullekaka klar på bordet, og julevasken har jeg gjort ferdig i helgen, i håp om jeg klarer å overraske dem og glede dem 🙂

Med dette kortet deltar jeg i utfordringene:
Kreativ Hobbys utfordring –Til mannen
http://www.kreativhobby.blogspot.com/

og

Kort o mania Utfordring nr 50 – «Clean & Simple!!»
http://kortudfordring.blogspot.com/

7 comments

  1. kjempe flott pappa kort 🙂
    likte den metall rammen kjempe godt, gjorde seg så bra rundt det ‘gamle’ bildet 😀
    takk for at du detar på utfordringen hos Kort O Mania!
    klem fra Linda S. L

Legg igjen en kommentar

