Gjenbruk

Forrige helg var jeg på bruktbutikken i oslo, og der fant jeg dette nattbordet! Helt strøkent nattbord, som jeg ga 50 KR for !!! Jeg hadde igjen litt maling fra jeg pusset opp rommet mitt i høst, så jeg malte det hvitt, slik som resten av møblene er, og jeg ble kjempe fornøyd med resultatet 🙂 Syntes jeg gjorde ett kupp med dette nattbordet 🙂

Last weekend I was at the used shop in Oslo, where I found this table, which I gave only 50 NOK for! I had left some paint from when I cleaned up my room this fall, so I painted it white, like the rest of the furniture is, and I was very pleased with the results:) Thought I made ​​a bargain with this bedside table:)

Før maling/ Before painting

Etter maling / After painting

Legg igjen en kommentar

