Gavekort

Kjæresten er vanskelig å handle til syntes jeg, og når jeg ikke klarte å finne noe mer enn det jeg hadde kjøpt, kom jeg på ideen med å spandere middag på han.. For å gjøre litt ut av det, lagde jeg ett gavekort og en eske til gavekortet, som jeg la litt bomull oppi.. Slik ble det:

My boyfriend is hard to shop for I thought, and when I could not find anything more thanwhat I had bought, I got the idea to buy him dinner .. In order to do a little out of it, I made a gift certificate and a box of gift card, which I put a little cotton in it ..:

Legg igjen en kommentar

