Bursdagskort

1 Januar ble farmoren min 80 år, og i morgen skal det feires! I anledningen har jeg laget ett bursdagskort til henne, og her har jeg brukt stemplene og en ide jeg fikk med i bladet Cardmaking & Papercraft. Har også fått prøvd lysteltet jeg fikk i julegave for første gang 🙂 Litt trening må nok til her også, for å ungå å få med meg kantene osv.

January 1st was my grandmother 80 years, and tomorrow will be celebrated! I have made ​​a birthday card to her, and here I have used stamps and an idea I got in the magazine Card Making & Paper Craft. Have also tried the phototent I got for Christmas for the first time:) I need some training here as well, to avoid getting me the edges, etc.

 

Legg igjen en kommentar

