80 år !

Til min farmor på 80 år’s dagen ga vi en flaske vin, som jeg dekorerte, vi kjøpte ett års abonomang på kryssordblad, og vi spanderte 4 rettersmiddag på frognersetra, så dette lagde jeg et gavekort som vi skrev dette inni 🙂 Også fikk hun jo kortet som jeg la ut i tidligere innlegg 🙂

To my grandmother of 80 years’s day we gave a bottle of wine, which I decorated, we bought a year abonomang the crossword magazine, and we spend a 4-course dinner at Frognersetra, so this I made a gift card that we wrote this inside:) Also she got the card that I posted in previous posts:)

 

2 comments

  1. Så flink du er Trine Lise…

    Husk bare at det er to t’er og en s, ;D så det blir grattis =)
    Men den var kjempefint 😀
    Tror kanskje jeg skal spørre deg om litt tips og triks nå som jeg lager bok med bilder og minner til kjæresten min =)

Legg igjen en kommentar

