Tegnebrett

Jeg har en utrolig snill kjæreste, og jeg har fått tegnebrett av han i 4 år’s gave! Jeg har fått ett wacom bamboo tegnebrett, og det har jeg nå testet ut. Jeg har tegnet og fargelagt en pokemon i kveld! Vel, noe trening trengs nok her også… Er ikke like stødig på hånden, som når jeg tegner på ark blant annet. Nå har jeg en mulighet til å tegne mine egene digitale stempler, som jeg evt, kan dele her på bloggen. Bare trene litt før. Noen som har ett tegnebrett, og har noen tips og råd å dele med meg? 

 I have a very nice boyfriend, and I’ve got the drawing board as a gift for our 4 years togheter. I have awacom bamboo pen tablet, and I have now tested. I drew and colored a pokemon tonight! Well, some training needed enough here too … I’m not so steady hand, like when I draw onpaper. Now I have a chance to draw my own digital stamps, which I perhaps can share here on the blog. Just practice a bit before.
Anybody have a graphics tablet, and has some tips and advice to share with me?

Legg igjen en kommentar

