Strikket jakke

Hei alle sammen!
Jeg har virkelig forelsket meg i å strikke, og jeg syntes det er utrolig morsomt.
Jeg bladde igjenom garnstudio siden, og kom over en kjempe flott jakke, som jeg syntes hadde vært
veldig fin på kjæresten min. Han hadde også lyst på den, så jeg dro å handlet garn, og satte i gang.
Jeg begynte på denne jakken 6 Mai 2012, og ble ferdig med den i dag, 28 Mai 2012..  🙂
Virket som at han ble fornøyd med den, så imorgen drar jakka med han til New York! 🙂






Oppskriften på denne jakken finner dere her: http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=135&d_id=21&lang=no

2 comments

Legg igjen en kommentar

