Kort og førstehjelpskrin til min bestevenn

Besteveninnen min hadde bursdag 11. juni, så ved siden av gaven, så fikk hun dette av meg:

I denne boksen var det glass med forskjellig typer «piller» og tekster som feks.:
Angrepiller
Brukes for å ta tilbake alt du angrer på av ting du
har sagt og gjort,og ting du ikke har sagt og gjort
Arbeidspiller
Brukes når arbeidslysten er laber
Kinkypiller
Brukes for å piffe opp sexlivet..
Vitaminpiller for storrengjøring
Gir ekstra energi for å kunne sette i gang med storrengjøring.
Jeg har (alltid) rett piller
Brukes i diskusjoner, og ellers når en trenger å ha rett.

Hadde også oppi «romantikklys», «hører-ikke-propper», «glemme-medisin», «kreativitetskrem» og en «oppmuntrings-sjokolade».

Så lagde jeg dette kortet til

One comment

Legg igjen en kommentar

