Kjærestekort

Tidligere la jeg ut prinsessekortet nedenfor, og samtidig som jeg lagde dette, så lagde jeg ett kort til kjæresten min med samme teknikk. Men, jeg kunne ikke da legge det ut på bloggen før han hadde fått det, for jeg vet ikke om han titter innom her. Nå har han fått kortet så da kan jeg legge det ut, og dele det med dere 🙂
Har de siste to ukene ligget med en infeksjon og over 39 i feber, men nå har jeg fått antibiotika og det begynner å rette seg litt, så i dag skal jeg forsøke å gjøre ferdig siste julegaven – en vinflaskeskjuler.
Ha en fortsatt fin 3. søndag i advent! 🙂

SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC

Legg igjen en kommentar

