Stemning på fuglebrettet

Heisann og riktig godt nyttår til alle sammen!
Allerede er det nye året godt i gang, og jeg er også i gang med årets prosjekter..  Bestilte meg pakke fra panduro i romjulen, på salg. Og like over nyttår så kom pakken. Alltid like morro å åpne dem! Og i dag tenkte jeg at jeg skulle teste ut alt sammen.
Tenkte også jeg skulle oppdatere litt her nå, ettersom alle julegavene nå er åpnet (går jeg utifra), og jeg kan da legge ut bilder her.
Jeg starter det hele med noen bilder jeg tok like før jul, gjennom stuevinduet 🙂

SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC

Trykk for større bilde

Ha en fin ettermiddag og kveld! 🙂

Legg igjen en kommentar

