Hei alle sammen!

Jeg har datatrøbbel for tiden, og det er tydelighvis ikke så enkelt å fikse problemene (jeg har lite greie på data når det kommer til å fikse og reparere). Derfor er det stille fra meg for tiden. Jeg tar bilde av alt jeg lager, for jeg holder fortsatt på med masse forskjellig 🙂 Håper jeg snart kan poste noe av dette, og kanskje jeg bør se på muligheten til å blogge via mobilen å. Dette innlegget er via mobilen, og jeg vet ikke hvordan dette går. 

Akkurat nå holder jeg på å strikke en babydress og jeg hekler en svart duk i ananasmønster til mamma sin stue , samtidig som jeg kombinerer jobb og lese til ett par eksamener som kommer skremmende fort nå. 

Desverre ikke noe bilde nå, da jeg ikke aner hvordan jeg gjør det.. Ønsker dere alle en riktig god helg! 🙂

 

Legg igjen en kommentar

